akhirnya.........

05:24

horeyyy!!!!! berjaya juge akhirnye aku mengatasi kemalasan aku selama 2 bulan kat sini utk masak...hr2 mkn burger takpun maggie ayam maggie curry..dh nek jemu kot...td, aku ajk Cik Nurul Izati
ke Tesco..hajatnye nk beli ayam drummet je..tapi tiba2 aku berubah fikiran...so, aku beli la bahan2 masak skit...ckup la beli bahan masak tuk masak peberet aku je kn..aku bknnye ade komitmen pn kat sini...single life la katakan...hehehehe....mesti korang pelikkan aku yg dikenali sbgai madam ni x suka masak..ish malang tul la kan kat hubby aku kn...heyy!!! jgn pandang sebelah mata tau kat bakat aku..huhuhu...saja je aku xnk masak..klu perlu aku masak ar..tp setakat nk sumbat perot aku sorang..so, aku malas la..sanggup kot berlapar...at d same time, ley diet pe...ecececehhh.....
tp maybe lpas ni aku masak ar kot...mood masak n mood rajin dh mai..beresss ar...huhu...mcm2 hal la kn manusia ni...dunia dunia...kepada uols...jgn jd cam i...nanti mak mentua reject u.....haha...

You Might Also Like

0 comments