weekend + assignment + rindu luqman

03:23


work station 1
selamat malam...hujung minggu yang indah bg aku kerana dapat abdikan diri dalam bilik ni sambil menyiapkan assignment. tadi hubby call. dia tanya, buat apa. macam biasa jawapan dari aku "assignment"..hubby aku ckp, tak habis2 ke assignment tu..aku jawab balik "tak kan pernah habis"..huhu begitulah riwayat seorang pelajar sepenuh masa. just imagine la kan budak kecik tu (luqman nurhaqeem) ada kat sini..maka kiranya aku jadi part time mummy la k..mmg aku x dpt bayangkan la..aku masak pn tak
work station 2
kat sini..menu hmpir tiap hari asyik ulang menda sama maggie or burger..haha...minggu depan cuti..apa plan korang? hurmmm besar hajat dihati aku nak naik gunung..tapi malang sekali proposal aku asyik kena reject je..hubby aku tak kasi Okay!!! for what reason? ntah aku pun tak tahu..ok fine aku follow rules and regulation la...(mood sedeiii)...so, ape plan aku minggu depan cuti 3 hari..nanti aku up story keh...lom terpikir lagi nih...nak balik ke kelantan macam malas sebab baru je lg balik kn..then, travel yang memakan masa lebih 10 jam penat oii...

hoyehh!!!mama dpt webcall ng luqman...
luqman ohh luqman..masa dia kecik aku takde la excited sgt rindu dia..tapi bila dah makin besar ni makin teringat2 aku kat dia..sebab dia ni pandai attract aku..yess, aku tergoda ngan luqman..eeeiii!!! geramnye!!! bila teringat dia...rase tak puas tengok telatah dia..macam-macam memek muka dia buat..dah pandai ikut apa org ckp..rindunya mama kat luqman...luqman agak2 rindu mama tak..mama tahu la mama garang..tapi mama cayunkk...haha...sedang asyik aku menelaah pelajaran (amboi rajinnye mummy) haha, tiba-tibat...(tuttt tuttt tuttt) aku dpt panggilan dr FB aku...modern betul la zaman skrg kn...pastu ada budak kecik tersengeh2 kat screen laptop aku...yess!!! it's you love!!! jgn salah ok..i maksudkn budak kecik tu bkn ayah dia keh..haha...he said "mama"...yeahh i noe u still remembr mama...thanks lov..okay, u dh bagi mama energy for the next few months!! errr months..ntah la aku lom decide lagi ble nk blik kampung...daaa~

You Might Also Like

0 comments