Ilusi!!!

19:44

ehh hai...
dah lama aku tak berilusi kat blog "DUNIA ILUSIKU" ni...banyak keje pon tidak..biasa ar mood turun naik ar nak berblog...nampak sgt aku jenis tak konsisten kan..ni baru minggu pertama aku kat melaka..rindu belum cukup tebal untuk aku pulang bertemu yg tersayang..ecehh...anak aku dh besar, aku tak terlalu risau lg takut dia lupa aku..aku yakin luqman budak pintar..ingatannya kuat..tak sia2 aku bawak dia dlm perut kekelas hari2 3 sem lepas..


 kusyuk smpi meleleh air liur....

 excited luqman baca buku..kalah mama..imaginasi tinggi...x sia2 mama spent duit beli buku nih tau...

 tgok tu, dh pndai berhias diri dia..abis deodorant mama..ish budak kecik ni..

ni pulak kat tempat praktikal..dia pun gi praktikal..mcm mana tak bijak..haha

*dah la..kat sini je..saja kasi up sikit smngt menulis entri setelah lama menyepi..erkkk...
i love my luqman..i love u all yg maseh2 juga sudi membaca entri aku...aku akn cuba menulis entri yg berbentuk ilmiah dan dakwah lak lpas ni..ecehh poyo..hehe....(why not kn??)

You Might Also Like

0 comments