mY WeDDing

16:28


Sederhana, Ringkas dan FULLY SUPPORTED from my family...satu sen pn aku x guna duit aku..itulah kelebihan majlis perkahwinan ni..hahaha.....
terima kasih kpd kwn2 yg sudi dtg...terkilan membe2 gunung n membe2 uitm xde dtg..Nina sorang je wakil..thanks nina..aku faham naper diorang xleh dtg..1st jauh..2nd last minute jemput, 3rd hr bkerja bg yg di KL...namun apekn daya majlis aku mmg mngejutkan seme..huhu...surprise tul...dan skrg aku pun dh jd isteri orang..xleh suka2 hati lg nk merayap tau..arghhh (sedikit mengeluh)
utk itu, aku x lupa nk ucapkn terima kasih kpd sponsor2 majlis aku..darisegi pakaian (tempah ngan Chin si tukang jahit)..gubahan hantaran (kak ipar n abg)..make up(mizah my cousin)..pelamin(abg ipar)..brg2 hantaran (kak n hubby)..makanan pengantin (chef iema my sister)..kek pengantin (kawan my sister)..gulai kawah (mok teh as ketua tukang masak duit seme my eldest sis n mom)..fotografi (kwn my sis kamera aku punye)..door gift (kak long n kak ipar my sis)..photo editing (sendiri punye la)

dimlm Majlis akad nikah yg berlangsung di masjid bukit mentok. thanks jass sbb sudi dtg majlis akad nikah aku wlupun ko xde majlis prsandingan keesokan harinya ats hal keluarga...

kami maseh muda..percaya atau tidak??? huhu

Arghhh..dh x single n available lg loooo

majlis sambut menantu di Kelantan yang serba ringkas namun meriah juga tetamu yg dtg..namun sedikit terkilan kerana yg mghantar aku hanye 2 buah kete..sbb time tu hr keje rmi sedare xleh follow n mak sakit..akak kna jg mak..kakak sorang lg plak ada kursus di KL..kebetulan seme...


PhotobucketTiga dara pingitan..yeeee!!!! aku khwin dulu..huhuhu
Photobucket


Photobucket
 

Terima kasih kpd penaja2 brg2 hantaran...Thanks Kak sudi bwk blik perfume tu dr UK...kpd kak ipar aku..thanks sbb tolong designkan hantaran2 tu..cantik..janji semenye free..

Photobucket 
ni pulak hantaran dari pihak lelaki..cantik gak..rona hijau jd pilihan..maybe si pengantin lelaki sukakn color tu. 



the END

You Might Also Like

0 comments