autumn till early summer...memories in England

00:17


hari ni redup je...mlm td hujan lebat..tiba2 terasa rindu cuaca sejuk di Uk..lbih kurang 6 bulan disana sdah ckup membuat aku rasa rindu. kebetulan aku pergi sana masa musim luruh baru bermula. dingin sejuk plus angin yg t'amat sejuk membuatkan aku rasa tak tahan pada minggu2 pertama. lebih kurang sebulan disana. aku dh mula mnyesuaikan diri dgn cuaca sejuk ekstrem tuh..thanks to my sis n her hubby tanggung beress my long vacation ni..xnak support lg kew..ekekekeke



wahh ranumnya si epal ni..terbiar je epal2 ni kat backyard..

musim yg paling indah bg aku..teringt drama autumn in my heart..huhu...fall colors..beautiful yellow everywhere!! 
Sunyi je bandaraya London on dat day..yg ade pon tourist like us...sbb hr tu Xmas..diorang blik kampung clbrate raya diorang ler...tp ok gak..jln x jam..tp time ni x best sgt jln2..sejuk..pastu ade bdak2..mcm2 hal la..ade yg nk kencing ade yg nk berak...ade yg lupa bwk glove laa..ishhh..aku sndiri pn x tahan..dh pki glove tp rase cam pedih gle jari2 tu..nape la sejuk ngat..kn best klu musim bunga time jln kat london nih..


Photobucket
London Shopping Center

Boxing day!! SALE!!SALE!!!! hurry up!!hurry up!! grab jgn x grab..huhu..gle tul..stgh jam lg nk bukak dh penuh kat luar butik..



cumel tak ice girl aku design..abis bj teddy ank buah aku..huhuhu


unforgettable snowfall memories...
 


 
 

York Historical City

Last day wit Auntie julie.."2nd Time Around" akn aku ingat selalu..thanks a lot auntie sbb sudi ajak rose tuk tolong auntie kat kedai ni (charity shop)..thanks bnyk ajar i gak..miss ya....

 
 

 

Peak District Sheffield....
 
 
  
also known as Red City. Manchester located just bout 40minutes fr Sheffield. love to snap it's ancient building. i blepas dr Man airport to Malaysia. ini lah sikit sbnyk photo yg smpat i snap on da way to da airport.

 
dat's all..

 
 
 

You Might Also Like

0 comments