shopping lg..sorang2 br syok.....si avec lui??qu'ennuyeux

02:37

Jgn bershopping bsama saya!!!jangan!!! i said no no no (J'ai dit non non non) hahaha...naper beb?? mulai sekarang aku nk merepek dlm bhasa ketiga yg aku blaja.. :D Aku br je pulang membeli dan membelah bberapa brngan terkawal dek poket x ckup ROCK..hahaha...actually, aku beli skit brg2 prsiapan tuk majlis cukur jambul my only sepet son...my son bkn stakat jambul, ekor pon dh tumbuh..maknanya dh pnjg rmbut dia..dh leh ikat ekor kuda..haha..sian ank mama br nk wat majlis ckur jambul yer..i can imagine time org tgh gunting rmbut dia nanti mesti kaki dia duk mnendang2..almaklumla baby mama ni dh besar la..aktif lak tu...
huhu...majlis ni kami adik beradik berpakat nk wat raya ke4. buat sekali ngan kenduri arwah mak..so td aku beli la bunga telur skit n kotak ltak gula2 tu..kami akn menempah nasi dagang untuk majlis ni. penat la nk masak..masing2 ade ank kecik. tp mungkin kakak aku msak mee skit kot..td plan len belinye len..haha tau tak, aku borong kurung cotton 3 psg..jurujual tu ckp.."ala kak..kak amik je 12 psg leh harge borong"..ishh gila pe..ko ingt aku nk gi jual pasar mlm ke pe...aku bkn nk wat raya pn bj2 tu..nk wat gi klas nanti..yg aku gila beli 3 psg tu u all tau sbb ape..sbb aku amik size budak2.harga pon bdak2..size plg besar tuk budak2 adlh size aku...muahahaha.......................
ermmm naper yer xde bj melayu size 0-3bulan ek..my son pn nk raya gak la..cian die xde bj melayu..k lah disini je kerepek aku hari ni..moga2 segala yg dirancang akn bjaya aku buat tuk raya tahun ni..mntak2 la umah kak kmpung tu nanti dh blik siap dbersihkan oleh bangla2 yg kakak aku upah..letih wooo raya2 nk bersih umah lak...dh la jauh pjlanan..baby lg...

bonjour!!!!!!!!!!!!!!

You Might Also Like

0 comments