berlalu lah cepat wahai masa

05:32

Salam guys...

errr, aku cam dh x tahan ar nk blik kampung..hari demi hari aku hitung dgn penuh semngat...cepatlah berlalu wahai masa..aku rindu...(
sob..sob..sob...) uihhh sabar2..lg 4 hari kot..lek ar (pujuk hati sendiri)..agaknye kn baby aku knal tak lagi mama dia yg cumel ni (puji diri sendiri ar plak) uhuhuhu...i miss u like crazy...seb bek mama x crazy lg syg..waras lg mama nih..cume kadang2 mama cam x tahan jer..bnyk dh benda baru yg baby mama pndai..hrmmm mama dh miss waktu2 penting tu..xpe ar...mama redha jer..seb bek hubby aku bnyk bg aku kata2 smngat..thanks b...hurmmm,,ape la baby aku sedang buat tu..lama dh xley nk webcam ng dia..mama okey je..baby tu je yg busy..pi jln lah..tido lah..mcm2 alasan..geram mama tau...
cepatnye baby aku mbesar...dh 7 bulan pn skrg...tak terasa cepatnye waktu..maseh terbayang masa mula2 gelarkn diri as mama to him..terkenang pulak mula2 breast feed him..huhh yg pling best how to mandikn dia yg tgh lembik tu..aku letak atas kaki je..x suka pki besen..sbb rase cam x selesa..aku ikut cara arwah mak ajar aku dulu..skrg luqman dh pndai berdiri..nmpaknye nanti bertambh kurus ar aku melayan kerenah dia kn..dh pndai mkn bubur lak tu..kna masak la nmpknye nanti..mintak2 ar aku x kekok to be mama again..sebulan tu aku tinggalkn status mama..huhuhu....

"lg2 citer pasai baby aku..cam aku je ade ank kat dunia ni" hehehe



You Might Also Like

5 comments

  1. ehmmm....dh 7 bulan k ko jadi mama..seronok aku dgr citer2 pasal baby nie...bila la aku agaknya...hihihiihi...insyaallah aku pasti luqman kenal lagi la mama dia yang comel lote nie...

    ReplyDelete
  2. dh 7 bulan pn..cepat mase blalu..dukung pn dh berat tu..aktif penat gak nk layan...tp senang hati sbb dia xde mslah kesihatan..insyaAllah nanti ade la tu rezeki ko..doa bnyk2..

    ReplyDelete
  3. mcm xcaya pun ade ko dh de baby yek..hihihi..kalu tgk ko nie, mcm budak2 lg...mcm anak dara yng baru knl dunia aku tgk..hahahahhahaha...
    tgk gambar pun aku thu luqman tu aktif bdknya...
    hopely mcm 2 la..amin..ingt tahun nie la kot if de rezeki..

    ReplyDelete
  4. huhu nmpk je cam bdak2 tp dh matang kot.huhu..keadaan yg mematangkn aku..

    oohhh plan erk..insyaAllah aku doakn tuk ko..

    ReplyDelete
  5. hahahha...btl tu...mmg kdg2 keadaan n pengalaman mematangkan kita...

    insyaallah..tq..

    ReplyDelete