diari pertamaku dihari lahirku

03:27

Hai selamat petang dan salam sejahtera semua...semoga kalian sentiasa dlm keberkatan dan keredhaan Allah S.W.T....hari ni aku berasa sangat gembira...walaupun sedikit terkilan kerana tak dapat celebrate ngan hubby tercinta dan juga luqman tersayang....happy juga dpt bufday wishes dari family, kwn2 n kwn2 FB jgak...ni untungnye ade FB..semua org tahu bufday kita...yg tak rapat ngan kita pn wish..like like like....hurmm, dlm seronok menyambut hari kelahiran aku ni, terdetik di fikiran yang kadang-kadang merunsingkan aku..umur aku...dah 26..Ya Allah, serious, terasa begitu cepat masa berlalu..tersangat laju...lepas tu aku terfikir lagi...hari ni adalah hari berfikir..hmm (selain berusaha mnghafal teori tuk paper lusa)huhu....usia aku dah pun mencecah ke angka 26...dah terlalu dewasakan...usia sebegini pastinya ramai kawan-kawan aku diluar sana sudahpun punyai kerjaya yang bagus-bagus, mempunyai keluarga sendiri dan sudah mampu hidup berdikari..sedangkan aku masih lagi di universiti berusaha menghabiskan masa yang berbaki lebih kurang 6 atau 7 bulan lagi..apakah achievement aku sekarang (arghh semua itu sedikit mengganggu konsentrasi aku)...then, aku teringat kat anak aku luqman..luqman dah nak masuk 2 tahun..uihh anak aku dah besar...haaa!!! ini lah pencapaian aku..be part time wife and mummy!!! so, skrg aku lega...nanti grad, luqman dah besar..dah leh say "mom, congratulation!!" huhu sooo sweet...ok lah aku tak boleh nak mengarang panjang2...teks setebal 502 pages menanti aku...so, dihari yang bbhagia ni, aku nak wish "happy bufday to myself dan semoga aku mampu menjadi seorang wanita yg solehah, yang lebih tabah, penyabar, seorang ibu yang penyayang dan seorang isteri yang setia"....

ohh sebelum terlupa, this is my 1st diary selama 26 tahun ni..semoga aku dapat menguruskan masa aku dgn lebih efficient lagi...

You Might Also Like

0 comments