Hidup tanpa dia

05:17

untuk ku tangisi tiada gunanya..walaupun rinduku setengah mati...dan tiada ku menyesali akan takdirnya perpisahan ini..kerana seringkali aku diajar agar pentingnya ketabahan.. mencintaimu membuat aku lebih tabah. biarpun rindu seringkali cuba melemahkan aku, airmata kerapkali merebahkan aku, janji aku akan teruskan hidup ini dan akan aku terus berdiri dan tersenyum..hidup ini tidak perlu dipersiakan dengan kesedihan kerana hidup ini adalah satu anugerah..cintailah aku sepenuh hatimu walaupun beribu batu jauhnya diriku...cinta kita cinta suci..aku terlalu mencintaimu dan pasti akan setia merindui....

~cinta kamu berdua~



Lirik Lagu Tiada Noktah Cinta:
Kesepian memberi waktu
Padaku
Renungi saat-saat indah
Bersamamu
Antara kita tak pernah
Terucap madah
Melafaz janji setia rasa

Perpisahan ini
Memberi sejuta erti
Mengajar kita
Mengenali diri ini
Tak perlu ada ungkapan berbahasa
Kita sedia memakluminya

Tiada kata pembukaan
Tiada berperenggan
Tiada akhiran
Tiap ruang hati
Telah bersemadi
Tiada ku temui
Noktah cinta in

You Might Also Like

0 comments