Aku Hampa

07:00

Yuhuuuuu....selalu menghilangkan aku ni...itu beerti aku bukan blogger tegar mcm anda semua..hurmm (bnyk menda lg mngharapkan sepenuhnya komitmen aku) then, barulah boleh sekali-sekala bercerita kat sini..dah la lama menghilang, tup tup tup kuar kesah HAMPA..ape ni puan rosie oit...huhu...serious ni aku hampa...sedeh gilesss...adoi, kenapakah??kenapakah??Apakah?? arghhh, sakit hati jugak aku ble mengenangkan kejadian ni...tapi aku cuba menenangkan jiwa aku  (mungkin ada rahmat disebalik kejadian tu)..ehhh apa kejadian ni...buat suspen je kan..huhu dun worry aku takkn citer kat blog ni kesah2 sensitif aku...hehe...ni hampa kat jabatan perhutanan terengganu....kenapa diorang tutup ataupn tak benarkn sesiapa mendaki gunung berembun chemerung sampaila pertengahan bulan 3..reason??? adoiii..aku benar2 teruja nak kesana..beg aku dah packing bagai...rindu kot nak ber-honeymoon ngan hubby..nak mengimbas kenangan2 dulu katakan..adoiii!!!! mmg tak terkata apa lah kn..last2 trip tu berubah ke gunung ayam + stong...okeylah dr xde lngsung kn...gunung ayam+stong tu lak my 1st gunung, sama ar ng hubby..leh mengenangkn kisah lalu..arghh, dalam hati masih tak puas hati lg neyhhh...tak semangat jadinya nk blik 19hb ni...

okey, beg ni pun dh rindu nk masuk hutan..

~last 2009 berembun trip~

 berdua lebih baik..ahaksss

uwaaa!!!! rindunye track air ni...baru berangan nk berendam kat kem balik smbil bg mkn ikan2 kat situ....

You Might Also Like

0 comments