Rindu senyuman luqman

00:53

haihh, hari-hari rindu..mau tak rindu..ni je sorang anak aku buat masa ni la kan..yg second sabar lu..huhu..mama nk bina kerjaya dulu..dear my lov (ahmad luqman nurhaqeem b. ahmad amir), mama rindu senyuman luqman tau...mama sedih bila tgok luqman nangis taknak lepas dr dukungan mama time mama nk tinggal luqman hr tu..tp tau tak, mama bangga sangat sbb luqman dh pndai rasa sedih bila berpisah ngan mama..luqman nangis sekuatnya bila mama tutup pintu kereta. mama suka sbb mama yakin anak mama dah mula kenal mama dan hargai mama.ni first time luqman nangis bila mama tinggal luqman. mungkin luqman dapat rasakan mama akan tinggalkan luqman agak lama..mama bangga kot bila tgok adik nangis malam tu..mama taknak anak mama sayang sesiapa pun lebih dari mama..nanti besar luqman leh jadi best friend mama..kita leh gi shopping dua tinggal lah ayah tu biar dia men game kat umah sorang2 kn..haha...tp adik takleh la nakal2..mesti kena dengar cakap mama keyh.. (ape la aku merepek nih, bknnye luqman pndai bace pn entri aku ni..haha)...lebih kurang sebulan lebih je lagi aku dh nk abis sem ni..tak sabar dah nak bersama luqman lagi walaupun cuti nanti aku praktikal..mlm2 boleh jumpa kn syg...doakan mama dpt result lebih cemerlang dr sem lepas yer sayang..nanti bfore final exam mama blik jumpa adik and ayah mntak restu..mmuahh lov both of u...lov uols jugak yg sudi baca entri aku...byee....



tak banyak gambar kita snap bdua..bertiga lagi la tidak..ayah tu mmg tak sporting bab nih..nyampah mama tau tak..nanti adik besar, adik salahkn ayah k klu xde gmbr kenangan kita bertiga k..hihi..

adik, bila lagi kita leh gi playground mcm ni..suka tgok anak mama main..ayah tu asyik busy men game je..kita nk gi main kat playground kn kn..huhuhu...anak mama mmg berani..seme menda taknak mama or ayah pegang..adik nak buat sendiri..ade ciri2 berani disitu..adik nk jd pendaki gunung gak ke bila besar nanti..huhu...


You Might Also Like

0 comments