Aku Vs Game

08:20

Aku seorang yg anti game!!! ok fine, aku tahu uols suka game kn..especially guys..tak kira brp kali pun aku cuba bermain game, aku tetap gagal untuk meminati game..malah aku mmg menyampah dengan game..unfortunately, my hubby peminat game tegar..(sedeh)....setelah 2 tahun lebih bersama hubby, kini aku mampu membiasakan diri dgn keadaan ni..hoho..meskipun demikian, aku tetap TAK SUKA TAU GAME TUHHH!!! ohh my luqman plsss do not be  like ur ayah okay!! be like ur mom..nanti mama ajar adik editing...ble mama dh keje nanti, mama taknak beli adik ape jenis game pn..game blaja n buku je mama  akn beli..huhu...tak kira apa kategori game sekalipun, aku tetap tak suka tahu tak???? FB ke! PSP ke! PS3 ke! PC Game ke!!! aku tak heran...seme aku benci...menyampah..sampaikn time aku pregnant dulu, aku dh takleh dengar music game kat FB tu..nk muntah dgr..hoho...kpd aweks2 yg boyfrennye peminat game tegar anda haruslah bersedia dr segi mental before uols khwinn...tgok la nanti..haha...aku percaya sebahagian BESAR daripada masa yg dia ada pastinya tuk GAME...arghh tak kuasa i uols..geram..haha
Hardcore gamer Hardcore gamers prefer to take significant time and practice on games, and tend to play more involved games that require larger amounts of time to complete or master. Hardcore gamers may take part in video game culture. Competition is another defining characteristic of hardcore gamers, who often compete in organized tournaments, leagues, or ranked play integrated into the game proper. There are many subtypes of hardcore gamers based on the style of game, gameplay preference, hardware platform, and other preferences. (sources: wikipedia)

say NO to gamers..haha

leh tak uols senaraikan apakah kelebihan permainan video nehh..aku tak paham and TAKNAK paham..hihi...ok disini je sesi LEPAS GERAM AKU hari ni... :)

You Might Also Like

0 comments