3 Kisah Cinta

08:00

Dia adalah 3 insan yang paling rapat dihati dan dijiwaku dan sentiasa bersatu dalam doa-doaku...
  • Aku rindu dia, tapi dia tiada lg dan pastinya rindu aku hanya kekal jadi rindu yang tidak bisa    berbalas.
al-fatihah buat ibuku tercinta
dia yg membesarkn aku sendirian dgn tabah
kami hanya diberi peluang 23tahun utk bersama
namun aku tetap bersyukur
impiannya insyaAllah akan aku tunaikan

  •  Aku ada dia tapi aku tidak diizinkan bersama kerana aku diuji untuk kebaikan aku dan dia
 dia pastilah suami tercinta
yang banyak berkorban buatku
walaupun terpisah jauh
aku yakin dengan kasih sayang dan kesetiaan
yang kami miliki 

  • Aku bahagia dikurniaan dia, tapi masih juga aku dipisahkan jauh untuk meredhai ketentuan dan rencanaNya buatku 
zuriat anugerah terindah buatku
syukur padaNya mengizinkan aku menjadi seorang ibu
walaupun tidak dapat melihat dia
membesar sepenuhnya didepan mataku
aku serahkan dia dalam jagaan ilahi

 

You Might Also Like

0 comments