Projek Ros Jepun Postpone!!

07:23

Salam 13 syawal...uols masih dlm mood raya?? since aku dh x dgr radio ni jd mood raya dh hilang la sbb xde berkumandangnya lagu raya..lgpun aku kan berpantang (berpantang la sgt) /wahaha

orait..apesal lh kan bila tgh berpantang ni terasa lmbt sgt masa berlalu..baby rayyan tu dh mcm umo sebulan..tp bila dihitung hari br 21 hr jahh oi..baby rayyan xde hal..ni mama dia yg meroyan hari2 tgok calendar..sakitnya tuh disini..di dlm hati ku :(

aku dh geram2 je rasa nk tolak kete sorong ngangkut tanah, menyangkul rumput, sapu daun kering yg bertebaran, adjust tu adjust ni..wehh tak terhitunglh menda yg aku nak buat.. :O tu bunga2 mujur tak mampus just kering tak bermaya..kuruss melidi je bunga2 aku tak berbaja..sabor2..lg 21hr aje lg..siap ko pasni :D

hari tu sblm masuk bulan Ramadan aku gigih berusaha menanam ros jepun..belum kira lg brp ID ros jepun yg ada kat garden aku tuh..tp dh lebat lh jugak..cuma sdikit terbantut la sbbkn x berbaja & jrg2 siram..aku hrp ros jepun tu terus berseri..tunggu aku lps bebas nanti akan aku sambung usaha yg belum selesai..eihh nasib baik minat kat bunga masih ada..buatnye hilang lpas lahirkn baby rayyan naye oit..kot2 lakn pembawakn budak ke apa kn tetiba aku jd minat bunga..ye lh aku start dok gila menanam pn masa tgh pregnantkn rayyan..

diantara sicantik molek..gmbr masa mula2 semai..



 


tak bnyk pun idea nk menulis hr ni..saje nk create entri..tak nak bg berhabuk blog aku ni ha..lgpun semenjak jd full housewife ni aku jd takley duk diam..mcm2 dlm kepala nak buat..yupp aku mmg gila berDIY..mcm2 menda aku nk buat sndiri..cuma diy "masak" tu belum sampai seru lg :P menjahit dh start..masak je blum..haha..tp jauh disudut pling dlm hati ni rasa lah jugak nk buat kek sndri..seperti yg pernah arwah mak pesan "atleast masak apa yg aku suka, more than enough"..erkkk 

ok kpd uols yg minat ros jepun ni boleh la kenal2..kot2 nk share cerita, tips apa ke kn yg berkaitan bunga..or nk jln2 umah aku nk brtukar2 id ke kn..jom kenal...jgn malu jgn segan aku ni peramah.. :D
skrg yg pasti semua jenis carnation aku ada..stok pn agak bnyk..now just nk tmbh spesis2 lain B-)





more...








ok that's all..bye...






You Might Also Like

1 comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete