ermmm....sedapnye....Sata dan Otak2 di Kuala Kemaman

04:59

hari tu lpas je paper last, aku terus pulang ke kelantan. Hubby aku dh dtg jemput aku sehari sblum abis paper. jadi mlm last tu aku ngan dia check in la.. x smpi pon 3 jam aku jwb paper tu..cepat sungguh. aku terus kluar dewan dn terus pulang ke hotel. time tu hubby aku dh siap2 seme brg..jadi kami pon berangkat la. sebelum tu kami singgah kat umah sewa aku..kata roomate aku ada brg tertinggal..rupa2nya ada surprise tuk aku..diorang belikan hadiah tuk baby..thanks girls....seperti 5 bulan lepas, kami singgah kampung aku kat
 kemaman bermalam semalamam disitu sebelum meneruskan perjalanan pulang ke kelantan. beberapa jam prjalanan kami tiba dikemaman. sebelum blik ke umah arwah mak, kami singgah mkn sata dan otak2 kat kuala kemaman. time tu, akak aku dan anaknya aleeya join skali....bestnye dpt mkn sata dan otak2..dh lama aku x mkn mkanan tu..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

You Might Also Like

5 comments

  1. sata kemaman manis2 pedas..huhu

    ReplyDelete
  2. sedapnye...x sabar nk blik raya kat kmpung....leh mkn lg...hurmmmm

    ReplyDelete
  3. BESTNYA...DH LME AKU XMKN SATA N OTAK2 TRG 2...KAT SNIE OTAK2 DIA LAIN..XSME MCM TRG PNYA...

    ReplyDelete
  4. mmg la..kat KL mana nak dpt...klu ade pn aku x kn mkn..x best langsung....ni mmg mknan exclusive di Terengganu only..hhehehe

    waaa....aku nk blik kampung...kn best klu leh stay kat kemaman...bkn xde keje pn..blambak klu nk compare ngan kota bharu ni..hihi

    ReplyDelete
  5. thu xper....sabar jer tun....
    mmg la tempat sndri xsme dgn tmpt org...w'pun dorg ckp best2 tp bg kita kg kita jgk yg best....biar ceruk kg pn kn...

    ReplyDelete