Mandi manda di Jeram Linang

05:41

Aku pernah ckp kat hubby aku time aku kat Melaka lg..aku teringin benor nk mandi waterfall..erm, klu bleh sebelom bersalin aku nk gak merasa air sungai yg dingin tu..kat mana aku x peduli..janji dpt mandi manda...memandangkan aku sarat 9 bulan mengandung, aku x pasti samada hubby aku nk tak bawak aku..walaupun harapan dalam hati aku maseh membuak-buak, namun aku simpankan saja melihatkn hubby aku mcm x sebut langsung pn pasai tu...namun tiba satu hari iaitu 27 hb lepas, hubby aku bawak gak aku akhirnya ke jeram linang yg x jauh dari sini bersama 3 org lagi rakannya yg bkerja sbgai nurse..bguslah klu terberanak kat situ, diorang la jd bidan aku..huhu...seronoknya aku menjamah dingin air sungai..walaupun pada aku jeram tu tidaklah seindah air terjun2 yg pernah kulawati sebelum ini, namun tak mengapalah..aku pun tidak berupaya untuk tracking pada saat2 ni..lgpon aku tak boleh membahayakan diri aku dan kandungan aku ni..btw, thanks abg bawakkn i ke situ...thanks a lot...x sangka sempat gak.. :)

You Might Also Like

2 comments

  1. wow sejuk je baby dlm perot..

    mesti klua asek ajak mama die mandi air terjun jew..hehe

    ReplyDelete
  2. swimmg bgus tuk exercise nk brsalin..
    dia tak ajk pon..mama yg bwk dia nanti..tunggu besar skit je..terus gi picnic..hihi

    ReplyDelete