berlibur di Cameron bersama dua insan yg ku cinta...

05:08

Assalamualaikum dn salam sejahtera...huh lamanya aku berdiam diri...maklumlah jd student ni bknnya senang...ble dh join club mcm2 la plak kerjanya..lom lg ditambah ngan assignment2 yg kbnykkannya nk kna hntar minggu2 last..time tu juga lh mcm2 aktiviti kna involve...kadang2 aku pikir bagus gak busy ni..leh aku lupakn sementara rndu pd sidia nun jauh disana..huhu....smpai tak terlayan aku blog ni..dlm hati mcm2 nk aku buat tp x tercapai hasrat hati tu..busy sgt...so, untuk bg reward kat diri aku ni, cuti study week yg lalu aku berpeluang memanjakan diri berlibur bersama dua insan tersayang di tanah tinggi Cameron. hurm, tercapai jugak hasrat aku nk bercuti bertiga..thanks to my hubby sanggup bawak aku kesana...sgt happy maklumlah dpt berehat sebentar slpas berpenat lelah satu semester di kampus dan sblum melangkah ke medan EXAM...huhu....lov u sayang...


ni lah sikit sebanyk ilustrasi yg dpt ku rakamkan buat kenang2ngan kami..namun masih kurang gmbr kami bertiga kn..lupa lak bwk tripod...cehh...huhu





tolonglah! tolonglah! tolonglah ckp muka Oman mcm muka I...hehe....

sayang sgt kat baby dia tu..nanti ble besar klu mama marah mesti ayah coverkn..huhu...





dah ade gigi..comel....dh pndai gigit jari org...hehe







hubby aku x mkn nasik pon xpe dpt jagung ni...tp mmg sedap gak jgung ni..manis...

durian!!! haha pdn muka hubby aku..mulut aku berbau durian..layang gak mkn kat tepi jln..lama benor aku x layan kelazatan raja buah ni..hihi 

miss tis moment daa.....

my special thanks goes to him...ZIKRI EMIR; "thanks sbb tolong belikn jagung2 tu..huhu..thanks dinner free..thanks for special porridge for my lil luqman..len kali kami dtg lagi..jgn serik tau..huhu...."

You Might Also Like

0 comments