syukur diatas ketenangan ini... :)

17:03

Seawal 5 pagi aku dh siap membersihkan diri..waktu pagi yg sgt damai aku melayan old town white coffee berperisa Hazelnut...esok paper aku dh start..entah kenapa aku langsung tak berasa takut atau nervous..tapi syukurlah ats ketenangan ini..ini lah kurniaan yg paling indah... namun usaha tetap perlu..kadang-kadang aku tercari2 sumber inspirasi..kata-kata semangat..aku rindukan kata-kata semangat dari seorang ibu..tapi apakan daya Allah lebih menyayanginya..namun kata-kata arwah tetap melekat dlm jiwa aku.."anak mak boleh"..itulah kata-kata yg akan aku bawa untuk sepanjang usia. aku juga harus bersyukur diberi nikmat peluang untuk meneruskan perjuangan ini. aku punya keluarga sendiri. punyai suami yg sanggup berkorban untukku..aku punyai seorang cahaya mata yang mengharapkan kejayaanku. oh aku punyai segalanya.. dari segala yg diambil dariku diberi pula padaku olehNya segala yg lain. syukur ya Allah... 

You Might Also Like

2 comments

  1. ko mmg seorang yang beruntung n tabah menghadapi ujian....
    semoga ketenangan tu mendamaikan hati ko yek dear....

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah aku rasa sgt tenang dan damai skrg...berkat kesabaran...duit x mampu nk beli kasih sayang dan ketenangan jiwa...ape2 pun kita kna ingat Nya..insyaAllah semuanya baik2 je

    ReplyDelete