menjelang perpisahan..

21:59

Salam pada bloggers atau si pembaca misteri yang masih sudi membawa diri anda ke blog DuniaIlusiku. ini bukan kisah sedih tapi mungkin menyedihkan..maaf aku tak dapat nak update blog sejak bercuti ni. akibat berpindah umah, aku terpaksa menggunakan mobile network yang sudah tentu macam si siput yang tengah posa merangkak lemah..adeh si siput pun reti yer posa..huhu.. pada korang, aku ucapkan salam ramadhan. semoga anda mendapat keberkatan dibulan yang mulia ni.

Seperti insan lain, aku juga punya seribu impian. antara impian aku sudah tentulah nk hidup bahagia, ceria dan berjaya. namun apakan daya, aku harus melepasi beberapa ujian terlebih dahulu untuk menikmati semua tu. disaat dua jiwa kini serasi , aku terpaksa melepaskan dia. aku akan pergi dalam rasa belum puas. belumpun cukup kasihku curahkan. namun garis waktu memaksa aku tinggalkan dia. aku akan tinggalkan dia dengan penuh harapan. harapan yang tinggi menggunung. membawa pulang sebuah kehidupan.

anakku...
mama masih terpinga-pinga
takdir apakah ini
kau hadir dalam hidupku
membawa cayaha
mengisi kekosongan yang ada
walau penuh payah
kau mengubah diriku
aku bukan lagi aku yang dulu
aku kini seorang mama
mamamu


~OLE-OLE buat mama~


 senyumanmu menambat jiwaku..semoga kekal bersemadi bersama liku-liku perjalananku..


langkahmu akan aku susuri bila tibanya waktu

 izinkan mama pergi dan pulang dengan kejayaan..

jangan pernah melupakan mama sayang.. 

You Might Also Like

2 comments

  1. comelnya anak. :)

    BTW suka la lagu COLPLAY- yellow ni...

    latest : Kenapa Islam Sering Dipersalahkan?

    ReplyDelete
  2. pindah rumah lg besaw ek...

    *pndi akak amek pic... pakai DSLR ke?? leh la ajar... hehehe

    ReplyDelete