Bye Bye Melaka

07:46

Hi guys..kini aku muncul untuk sebulan dua menyepi tanpa sebarang post..biasalah student kn..busy uols..huhu..kini aku muncul dgn entri terbaru "bye bye melaka"..klu la aku bisa mempercepatkan waktu, ingin saja aku langkah laju2...9 hari lg bagai tak tertanggung rasanya..dalam kotak fikiran ni 1001 hal aku fikirkan sebaik saja aku menamatkan hari terakhir di melaka nanti..terasa tak sabar2 nak tinggalkan melaka..ini bukan tempatku..ini hanya persinggahan yg mengajar aku beribu kesakitan dan juga manisnya persahabatan..disana masih ramai insan yang mengharapkan aku..aku tidak sabar lagi untuk melengkapkan kembali keluarga kecil kami..disini hanya akan berakhir disini...aku tidak lagi serupa yang kamu kenal..disini aku mungkin bisa berdampingan dengan kamu bagai tiada beza antara kita..tp segalanya sedetik lagi bakal berakhir..aku akan kembali ke dunia sebenar..selamat tinggal semuanya..gembira, terluka itu biasa,,membuat aku lebih arif tentang hakikat hidup..bye bye melaka dan segala isinya..aku tinggalkn segalanya disini..dua tahun bakal berakhir..dua tahun yang penuh pahit manisnya..
"bye bye MARA food court"
"bye bye Graha"
"bye bye classroom"
"bye bye library level 1 & 12"
"bye bye lecturers yg baik hati slalu bg aku A or atleast B+"
"bye bye classmates yg sporting"
"bye bye haters"
"bye bye sweet bedroom"
"bye bye Kenanga apartment"
"bye bye rempit life"
"bye bye single life"
"bye bye Hang tuah mall"
"bye bye Melaka"


~layan ar kalau sudi~

belek2 album time part 3 dlu..jumpa la gambar ni..time i pregnant 7 bulan..

ni la kwn i yg tahu susah payah i time pregnant dlu..

 bye bye Seoul garden!!

smpat jugak aku smpi kesini..rugi la duk dua tahun jonker pn tak gi kn..

 kat melaka u tak perlu rasa takut even only u melayu..chinese and Indians kat melaka ramah tamah...


 
dataran pahlawan

 mereka yang aku sayang....mengajar aku erti menghargai

 lov 'em muchhhh

 Taman mini asia

 Cendol melaka pasti dirindui

 
 segala isi bandar bersejarah

 beca2 yang selalu pasang lagu kuat2...huhu

yummy umbai seafood

museum





Notes....no more books okay after this!!!

 
 yuhuuu...dan yg paling penting ini dia uitm bandar melaka

You Might Also Like

0 comments