Blog Rupa Baru..Sumber Inspirasi 2016

00:51

 meow yang dirindui..maafkan mama syg sbb tpaksa lepaskn kamu


Tak tahu lah keberapa ratus kali aku tukar theme blog aku ni. Ada je yang aku tak puas hati. Angin aku selalu berubah-ubah. Tapi harap2 yang ni bertahan lebih lama. Memang kalau nak membuang masa boleh lah duk godek2 code html tu. mmg terbuang masa yang tidak diperlukan. wahh macam tak busy je kan aku ni. ye mmg tak busy sangat kalau aku dah ada kat kedai. tapi kalau stok baru masuk mmg tak sempat la nk layan internet. kalau kat rumah? aku dah macam lipas kudung tau dr bgun tidur sampai lah time amik anak sekolah. malam? malam aku takde buat apa.. aku peruntukkan waktu tu untuk rehat dan manja2 dgn yg tersayang..bkn dgn mr.hubby hokay..mr.baby lah..mr.hubby dia fulltime dgn game dia (redha) huhu...tp takpe, dia lah chef kesayangan mama..

Perasan tak, sejak ada facebook ni dh makin kurang org bercerita di blog. sbb mungkin dkat facebook lg cepat..up je status..tp kn mcm tak okay je nak up status pnjg macam karangan tu..lebih baik tulis kat blog. baru aku perasan blog update aku terhenti lepas aku habis blaja. aku balik stay ngan family ni sejuta satu komitmen weh. tp aku tak peduli kali ni aku nak jugak berblog lagi. dulu boleh je aku dan kawan-kawan blog berkenalan tanpa gunakan media sosial lain mcm facebook dan seangkatan dgnnya..just dgn blog je. siap ada main Tag2 lg..sape yg kena tag dia kena buat entry balas..seronoknya time tu. 

Tiba-tiba terasa sayang sgt sbb dh bnyk kisah2 menarik tertinggal dibelakang. perihal kucing2ku yang super cute, anak yg dh membesar, ekspedisi2 mendaki gunung dan banyak lagi lah..ruginya aku tak up entry pasal tu semua. kalau tak boleh juga share pengalaman dan boleh juga baca balik bila2 bosan. kenangan kalau kita tak lakarkan kita bakal lupa. mana tahu bila anak kita besar atau bila kita dh tak ada blog ni lah tmpt anak2, kawan-kawan lama nk baca kisah kehidupan kita. bg mama2 pulak sudah tentu banyak kisah nk dikongsikan. 

Semoga terus bersemangat update blog bila ada masa terluang dan semoga blog aku hidup kembali. salam kenalan bg yg kebetulan singgah di blog aku ni..

*gmbr kat atas tu mcm tak kena je kn..huhu
*next mungkin aku nak share pasal projek-projek DIY aku & how to use tools & machine..mama2 jgn bhrap sgt dgn en.hubby hokay..kita pn mampu buat..




You Might Also Like

0 comments