kebahagian anak bukan kerana harta semata

21:34


Dua tiga hari ni aku dipaksa sungguh2 oleh satu-satunya anak lelaki aku.. dia paksa aku main dgn dia. aduhai, mmg la aku x suka main dgn dia sbb dia suh aku main kereta2 mainan tu. mana lah aku minat plus penat lg. tp dia bersungguh sgt. oleh kerana tak nak menghampakan anak aku tu, aku paksa kn juga diri main-main ngan dia walaupun sambil baring ats katil. tapi aku bg dia 10minit je..after 10minit kena tidur. ok dia promise. punya lah happy dia. sejak malam tu aku terfikir kenapa yer dia nk main sgt dgn kita. dia tak kisah pun walau dpt 10 minit je. nampak sgt dia happy. dia mcm appreciate sgt. 

mungkin menda ni terjadi sbb dia xde adik beradik lain nak main. jd aku lah mangsa dia..huhu.. tp pada aku lah kan anak2 ni mmg nak perhatian dari kita parents. klu kita tak layan diorang, menda tu akan buat mereka kurang rapat dgn kita bila mereka besar nanti..tapi kan klu lah baby dlm perut ni girl, agaknya apa pulak mainan yg aku kena paksa main..barbie?? masak2?..haha xleh pikir..too early..huhu..

Ingatlah mama2, ayah2 semua.. ramai parents luar sana bila satu tahap mereka rasa menyesal x sempat rapat dgn anak masing2 waktu mereka membesar. bila dah besar mereka akan jumpa ramai lagi org lain. waktu tu dah payah nak lentur hati mereka..cth mcm arwah mak..arwah mak wlupun bekerja tp masih manjakan aku. sentiasa peluk cium wlupun dh besar. aku syg mak..

oklah setakat ni je entry kali ni..takleh pnjg2 nanti basah pulak keyboard ni.. :)

You Might Also Like

0 comments