la cousine

06:01

Photobucket
Alkisah 3 anak dara..Opsss!!! aku dan yg berbaju oren tu dah jd mak dara..haha..aku pulak dh jd mak orang..yg kanan skali tu SINGLE tapi not available..jgn berangan korang nk mngorat k..yang tu bcinta punye la lame..ble mau khwin daa?????? (jgn mara ye cik single)

Photobucket
ni tatkala muda remaja...PEWITTTT!!!!! syok wehh lepak sekali sekala cam gini...ERRR...yg slalu xdenye tentulah aku ni...aku menghilang sokmo..huhu...xpe, kami ni sejak kecik2 dulu klu ada bertiga xleh..leh bawak gadooo wooo...kna dua2 je..sbb tu aku tinggalkn diorang berdua..aku duk jauh2 skit..orang kata..jauh2 rindu..dekat2 bosannn..hehe

Photobucket
masa kecik berdiri sama tinggi duduk sama rendah..bila dh dewasa..duduk sama rendah berdiri aku rendah..HaHaHa....(sedar diri ini) kihkihkih.....time kecik2 dlu..dia ni la yg selalu dera aku..x tau lah dia ingat ke tidak..aku ingat..huhu..(pengakuan berani mati)...dolu2 arwah mak aku selalu jahit suar aku jahitkn tuk dia skali..ngade2..uwekkksss..kata orang gaduh pagi baik petang..itulah kisah aku dan dia...

Photobucket
korang hebat bcinta..Aku habuk pun tadaa..Last2 aku khwin....yeaaaaaa...aku duluan khwin.. (jgn marah cik single)..kpd si jurumekap free, sorry babe aku xdpt dtg khwin ko..mngandung blajo tgh periksa lak tu..aduyai masa x kna lah...



Photobucket
jgn tertipu dengan foto diatas..ni bukan percutian honeymoon..yg sepasang sbelah kanan tu dh khwin..alhamdulillah..yg ditengah tu nk tunggu aku beranak 10 agaknye.. (aduyai kna lg cik single) hehe..yg dikiri skali tu..korang bdua dh xleh nk bersenang lenang skrg..baby sape mau jg..no wayang2 maa (ouchh tkena btg hidung sndiri daa)..oh ye, time ni aku br je dpt tau aku pregnant 2 bulan..hubby aku x cayer lak dia..disuruhnye aku test skali lg..wekkkkssss.....

You Might Also Like

0 comments