Merdeka!! merdeka!! merdeka!!!

20:43

Hari ni sama mcm semalam..panas terik...mlm td ada kedengaran bunyi mercun. yang pasti tu bukan mercun yg budak2 men..mercun tu sempena sambutan mlm kemerdekaan agaknya.  terbaca di akhbar pg tadi, 3,000 orang hadir bagi menunaikan solat hajat dan tarawih di Sambutan Kemerdekaan Ke 53 di Stadium Sultan Mohamad IV..mcm2 cara dilakukan untuk menyambut hari bersejarah ni. hubby aku mlm td kuar seawal jam 10 malam. katanya ke kedai Selera Cik Siti. "buat apa bang??" sepi tanpa jawapan. dia terus keluar biarkan aku terlopong menunggu jawapan. arghh malas melayan kerenah hubby yang berlagak bujang mlm ni, aku terus ke dapur buat ais jagung lg best. dapat sejukkn perutku yg tgh HOT..dari baby sampai ke jd bini orang ni, aku tak pernah celebrate merdeka kat stadium smbil tgok mercun..entah, mungkin aku tak suka bersesak2 dan panas terik. Aku lebih senang tgok lam TV..wahhh!!! begitu teruja nmpk mereka2 melaungkan Merdeka!!Merdeka!!Merdeka!!.. mlm td lpas menghabiskan ayam golek dan ais jagung, aku ng baby terus naik ke kamar. ternet mlm td mcm siutttttt.....dunno why.....so, melayan rasa ngantuk aku dan baby terus tertido tanpa sempat menunggu detik 12mlm..wuteva!!!dah nk masuk kul 3 pg dh nk sahur pun, hubby br blik. bujangnya dia mlm td (nada geram)..pagi ni entahlah mood merdeka aku cam hambar je. xde rase cam nk tgok pembarisan kat lam TV pon..nk wish merdeka kat kwn2 pn mls..nape ek???? adakah kena mengena dengan diri aku ni. diJAJAHkah aku?????????????????


You Might Also Like

0 comments