sanggupkah bapa menjaga bayinya

00:07



hrmmm tajuk entri hr ni cam serius je bunyinya...actually xde pon..lpas sahur td, aku on9 FB jap..nmpak lh video ni yg member FB share kat wall dia..so, aku bukak la tgok..ermmm tsentuh jiwa keibuan aku ni..wlupun baby aku maseh kcik lg x mcm bdak lam video tuh tp ntahlh aku rasa smacam je tgok video tu..bkn ape, aku imagine dat man dlm video tu my hubby...wahh bhagianya aku sbgai mama...mmg x rmi para ayah diluar sane mampu lkukan sedemikian..tp apa salahnya ayah2 moden skrg buang sikit keegoan mereka..org kata ble anak rapat ngan ayah, bhagia rumahtangga..tul ke ek??..huhu....aku sndiri pon x prnah rasa ada ayah..btuah my baby ada ayah..hrmmm jelezzz mama tau..nanti mama tinggal baby..hrp2 ayah dpt jg baby dgn sepenuh kasih sayang....lov both of u....

You Might Also Like

0 comments