YES u're my son

17:52

hi guys..thanks krn masih sudi meninjau di blog ni..nothin special to share..hmm actually aku maseh dlm proses mnguruskn sesuatu..sorry xley share menda ni buat mase ni..nanti ble tiba mase aku cerita..huhh smalam misi aku selesai di melaka wlupun blum 100% lg..tp aku consider lepas la..thanks to her (lecturer) sbb sudi tolong aku and bg moral support..jasa mdm akan aku kenang.. 

................................

hmm smalam adlh hr pling bahagia untuk aku sbb aku dpt luangkan masa dgn aqeem..aku nk dia tahu mcm mana aku struggle dlu time pregnantkn dia 1st sem n mcm mana susah payah aku kat melaka..dr s.alam kami bdua naik bas ke melaka seawal kul 9 pg..smpi melaka around 12 p.m then kami amik bas pulak ke  KBM (uitm kampus bandar)..aku mmg sngaja nk naik bas bkn teksi. selain jimat duit teksi yg terover2 mahal kat melaka ni, aku sbnarnye nk imbas kenangan waktu dlu2 masa pregnant t'utamanya..tp kesian skit la coz bas penuh..aqeem kena bdiri..teruk tul la segelintir msyarakat kita ni..xde nk bg seat kat budak pn..xpe..ini pngalaman utk aqeem...but he never complained...this is why i said, he's my son...then, ble smpi we need to walk bberapa meter dn naik turun tangga..again, he's never complained..wlupun bbrapa kali rebah..my lil boy njoy his trip...this is my aim to let he know the world..life is not like u're a passenger n waitin for driver drive you where you want...you somtime need to take ur own map n start walking alone to the place that you never know..perhaps u never have even a gps or map to guide you but you rely on strange people along the streets ..this is life...risky..tiredness..n many more pain that make yourself stronger!! i can see through he's eyes that he really my son..mentally strong...i am happy mama now..hampir senja kami tunggu bas dn bjalan beberapa meter di bawah hujan gerimis...sehari yg bahagia berakhir dgn malam yg sempurna...

~sekeping dua ilustrasi kami berdua~



waitin for bus...

suka dia jln2...

kami kawan

happy boy

lunch and let him rest...

suka dia dpt pop corn...

penat aqeem melayan mama..kerana sepasang kasut ni yg berapa ringgit je pun penat aqeem kena ikut mama..dr setia city mall, mid valley last2 kat melaka jugak dpt..payah jugak nk kena taste aku tuk kasut sedikit formal ni..tuk konvo ni..


setelah seharian..dia akhirnya rebah lena..

You Might Also Like

2 comments

  1. dah besar anak teruna nie...dh boleh jadi pelindung untuk mama nya...bila ko konvo??

    ReplyDelete
  2. alhmdulillh dh besar leh teman mama..konvo esok

    ReplyDelete