Imsoniakah??

06:09

Tadi aku kebetulan merayap2 kat blog2 ade la terbaca pasal imsomnia..imsomnia atau nama lainnya kesukaran untuk tidur..lalu aku terfikir imsomniakah aku? sejak kbelakangan ni aku agak payah nak tidur..walaupun aku rasa mengantuk sekalipun tapi payah jugak nak tidur..aku jd pressure juga sbb aku pasti keesokan harinya aku akan rasa sakit2 kepala pulak..aku paksa juga untuk tidur..mcm2 posisi dah aku cuba namun tak berjaya..lampu dah tertutup, bilik aku pun sunyi sepi..smlam penyakit tak dapat tidur ni berlaku lg..dah mcm2 cara aku buat tp tak bjaya untuk melelapkan mata..tapi aku tetap baring cuba2 kalau2 terlelap..sejam 2 pun ckuplah fikirku..dr sunyi sepi aku pasangkan radio kalau2 bleh  do doi aku..huhu mcm baby plak...uwekksss..ternyata dendangan lagu2 diradio tidak mampu membuat aku lena...tak tahulah apa yg bermain diminda aku mlm td..aku memang tak pasti..yang aku tahu aku tidak punya masalah berat..berjam2 aku berbaring..sekejap kanan sekejap kiri..hahh tiba2 aku terkejut oleh deringan "alarm"..waktu tu kul 4.30 pagi..kira mcm 1 jam lh smpat aku tidur..haishh bila dh bangun time macam tu mmg mata aku fresh kembali..jenuh la nak paksa tidur lagi..so, aku malas dah nak layan kerenah mata aku..jd aku terus bukak laptop..bosan~ Setiap kali mlm bertamu aku mula gelisah takut2 penyakit payah tidur berulang lagi....sebenarnya bukan sekarang je aku alami payah tidur..dulu2 pun pernah.. smpikan aku geram tengok membe2 masa kat kolej dulu pantang disorong bantal trus nyenyak..klu aku pantang bunyi sikit mata terus luas bukak..huhu...hahh skrg yg paling aku risau baby aku tu mcm ada sikit menurun penyakit aku ni..payah jugak tu nak tidur...klu dilayan main mmg tak tidurlah jwbnya...huhu...k lah ckp pasal ni kan saje2 je penyakit tu dtg...hoho seram~

You Might Also Like

0 comments