rindunya angin dan kebiruan laut cina selatan...

08:16


hai kawan2..slmt lewat mlm..bg aku kul 11 ni dh lewat tau..sbelum aku masuk kealam mimpi aku nak titipkan beberapa ilustrasi kenangan dan kerinduan akan indahnya laut cina selatan...sepanjang pantai dungun, cherating pahang dan sepanjang pantai-pantai diterengganu dan pahang...oh aku rindu dan aku yakin bukan aku saja yang rindukan pantai-pantai itu..mana bisa aku lupa pada ombak yang setia membelai bibir pantai dan sesekali rakus membadai dimusim tengkujuh. angin pantai yang sepoi-sepoi bahasa mampu membawa pergi segala kekusutan yang bersarang dijiwa dan mampu memberi sejuta ilham..hijau daun rimba akan lebih anggun bila terbayangnya samudera membiru..kau berdua entiti yang aku cintai..

arghhh tak sanggup lagi aku membayangkan segalanya..biar potret dibawah je menceritakan semua...










You Might Also Like

0 comments