kau yang teristimewa

03:37

hi semua..terima kasih kerana masih sudi menjenguk blog aku yang tak seberapa nih..entri kali ni aku dedikasi khas untuk anakku Ahmad Luqman Nurhaqeem. aku tahu dia masih kecil langsung tidak memahami apa yang aku sampaikan kat sini..tapi suatu hari dia juga akan membesar. hanya lagi 2 minggu genaplah setahun umurnya.. aku nak jadikan entri2 ni sebagai kenangan yang tak luput dek waktu..semoga ianya menjadi bukti yang aku tak pernah walau sesaat melupakannya walaupun aku tidak berada disaat dia mula tumbuh gigi dan belajar bertatih..aku nak dia tahu aku meninggalkan dia hanya kerana untuk masa depan dia..tak terbilang hari-hari aku dengan tangisan rindu..memang tak mampu aku ungkapkan dengan kata-kata..kerisauan yang tak mungkin mereka fahami..aku pasrah akan perpisahan ini..
''puisi buatmu sayang''
berjuta batu jauhnya
terpisah dan terlontar
sepi aku sendiri
pedih melukis hari-hari
naifnya aku bersisa rindu
melewati sepi waktu-waktu sukarku
istilah cintamu kesimpul erat
menemani perjuanganku
kau utusan ilahi
cahaya cinta
menerangi hidupku
akan aku gagahi 
dan tabah menempuhi
segala badai yang menimpa
demi esok..
 sekarang tapak kaki kecil ni dh pandai berlari2..cepatnya anak mama membesar..
 masa kecil adik selalu tidur..renjis air kat muka pun wat tak endah..sekarang nak tidur bukan main payahkan..huhu..
tgok tu tidur je keje adik sebulan dua...tapi mama tetap snap gmbar adik sbb mama nk simpan sbgai kenangan setiap saat adik membesar..dan bila mama jauh dr adik mama leh belek2 gambar adik kat laptop mama...
mama selalu terbayangkan adik..bagaimanalah adik tanpa mama..kesian adik mama jarang balik jumpa adik..adik takleh nak bermanja ngan mama kan..tapi mama tahu adik masih ingat mamakan..mama sayang adik sbb setiap kali mama balik adik peluk mama..adik ok je ngan mama...adik mmg budak pandai la...mmuahh luv u syg...
 
adik nk jadi mcm mama and ayah ek..kecik2 dah suka ngan computer..mama harap adik jadi budak pintar yer..and yg pling penting jd anak yg soleh...nanti bila adik dah kenal ABC mama bg laptop ni kat adik..itupun kalau mama dah keje la..adik doakan mama excellent dlm blaja keh..adiklah sumber inspirasi mama..

You Might Also Like

3 comments

  1. like!!
    kebetulan saya pun post pic gambar anak2 dalm entry today

    ReplyDelete
  2. huhu nanti i visit ur blog lak..

    ReplyDelete
  3. wahh pandai mama berkata puisi...umi yakin bile dia dah besar and baca this entry mesti dia tersenyum lebar jew (",)

    ReplyDelete