~rindu saat itu~

08:40

halooo gud nite everyone...sunyi kn mlm ni..bkn mlm ni je mlm2 aku biasanye sunyi..berteman kan DJ2 radio yg x puas2 membebel tu kurang la skit kesunyian dengan dunia aku sendiri ni..sepi aku sendiri dalam http://www.smileycodes.infokamarku (cehh gila jiwang lak)..haha... errr aku sbnrnye malu nk story pasai romantik2 ni..ego kot..huhu...arghh peduli apa aku kn..aku kn dh harem utk mencintai lelaki2 lain didunia ini selagi aku bergelar isteri (sedar pun hang) hehe...kami ditakdirkan berpisah  (bkn putus) disaat kami baru ingin mngenal antara satu sama lain...kami berdua mmg jarang gayut tepon lama2..x mcm pasangan2 bcinta tu..kadang2 jeless gak aku..tp aku tak kesah sbb klu kami gayut over limit (duit abis + bikin pasal)..kami ni agaknye lah kn couple yg sederhana..relax je sudah..bkahwin bkn tuk setahun dua kn kn..bnyk lg masa nk bsama..kang bosan lak asik duk bkepit je..iye tak..kawan2 slalu persoalkan apesal ckp phone tak smpi 5 minit pn..hoho...itu lah keistimewaan kami barangkali..kadang2 aku sbgai pompuan cemburu jugak ngan couple2 lain yang romantik tu..sbb hubby aku ni jenis x brp romantik (jgn marah b) haha...tapi aku yakin kami ade keunikan kami sendiri dlm perhubungan kami..next entry aku akn citer mcm mna kami dipertemukanNya..aku sendiri tak dpt bayangkan semuanya tjdi dlm hidup aku..hidup ni mmg penuh teka teki..bersedia je lh utk diuji dgn apa jua cobaan...baiklah td aku dpt panggilan dr hubby..tiba2 hatiku diruntun rasa rindu pada sidia..hurmm mungkin ke kerana deruan air terjun jelawang yang terdengar sayup2 dari panggilan hubby aku td..mungkin juga..maklumlah jelawang base camp lah tmpt kami bbulan madu dlu..ni kali kedua aku dapat panggilan dari hubby masa dia kat hutan..thanks sayang sbb smpaikan bunyi2an yang sememangnya aku rindu..1st last month dia call aku dr air terjun langsir dekat mount berembun..tu jugak tmpt dimana kami mula2 kenal..nanti klu kami berkesempatan kami akan ke hutan sama2
Honeymoon Trip @ Jelawang Peak 2009
mendaki sama2..mesti korang pikir apa lah kami ni kn..ape kejadahnya nk mendaki..wat penat badan je..tapi itulah kami..itulah romantiknya cinta kami..dulu arwah slalu ckp, "awak tu kalau dapat jodoh pun harap2lah yg sama2 suka masuk hutan"..alhamdulillah berkat kata2 arwah..huhu...aku tahu aku ni bnyk kekurangan juga..biasalah aku kn manusia biasa..perkahwinan kami dh nk masuk 2 tahun tu..alhamdulillah..tapi 2 tahun tak semestinya kami banyak meluangkan masa bersama sbb aku selalu jauh diperantauan mencari ilmu yg belum sudah2..hurmm...kenapalah mulut aku berat benor nk ckp thanks and sorry..tapi jari jemariku agak mudah berbicara..jadi aku nk ucapkan terima kasih kat my hubby atas kepercayaan yang dia berikan pada aku, dan atas kerelaan dia untuk aku berada jauh. terima kasih jugak kerana jaga anak kami dan yang paling aku takkn lupa da best of my hubby, thanks sbb slalu masakkn makanan kegemaran aku..wlupun kadang2 rasa tak sama dgn arwah mak..tp u did d best sayang..k dat's all for tonight..

You Might Also Like

0 comments