alhamdulillah di atas rezeki yang diberikan..

15:55

selamat pagi semua..pagi ni adalah pagi yang paling indah buat aku. aku harap pagi korang pun indah juga. betapa bahagianya aku pagi ni. mesti korang dah agak ape kn..gmbr kat ats tu dh ckup tuk korang faham. aku hanya ingin menyatakan syukur terhadap Allah S.W.T dengan limpah rahmatnya yang mengizinkan kejayaan ini. aku juga ingin ucapkan ribuan terima kasih kepada hubby aku kerana dia banyak sangat bg sokongan moral pada aku sepanjang semester lepas. tak lupa juga kakak aku yang slalu jadi sumber inspirasi aku dan telah bnyk bg tips kat aku. alhamdulillah tips yang diberikan membuahkan hasil. benar aku tidak menyangka. aku bukanlah student yang always success bfore. but for my degree everythin berubah. mungkin ni semua rezeki buat anak aku. aku pernah ckp aku tak mampu nak belikan hadiah tuk anak aku..so, ni hadiah tuk baby mama..hadiah bufday tuk sayang mama..oh ye, terima kasih juga kepada kawan-kawan yang secara tak langsung mendoakan kejayaan aku. seriously, aku rasa nervous takut my result jatuh this sem. sbb kawan-kawan asyik ckp my result bagus je. aku takut harapan diorang tinggi. namun, kata-kata diorang ibarat doa untuk aku..baiklah, aku harus ingat perjuangan belum berakhir. aku ada lagi 2 semester untuk akhirinya dan yang pling penting final exam tuk short sem ni..next week..doakan yang terbaik buatku.

*klu lah arwah mak maseh ada, mesti dia tersenyum bahagia dengan perubahan ini..namun aku yakin doa arwah sentiasa mengiringi sepanjang perjalananku.. maseh terdengar-dengar kata-kata arwah "anak mak boleh"..dulunya aku tak yakin dengan kata-kata itu. tapi sekarang aku sudah pun mengerti..

You Might Also Like

4 comments