rindu pada kalian..lambatnye nak tunggu setahun lg neyhh...

01:22

kenalkan ni lah dermawan yg bnyk support aku financially and mentally..hoho..
semoga kakak aku bahagia, berjaya dan murah rezeki..jasamu akan aku kenang..thanks for being there and helping me out not only when I was getting started but also anytime I might need a small favor..gud luck for ur PHD..do ur best sis...god bless ya!!! 

mak ngan anak dh mcm kawan..seronok kn ble anak dh besar kita masih muda..ataupun nmpk awet muda..hihi

budak ni aku tak tahu nak jd pe ble besar..nakal tapi pintar..penat layan kerenah dia..tp aku dh rindu..


bdak2 ni mmg rapat ngan ayah dia..bgus kn..ni la abg ipar aku yg sporting..da best abg ipar in da world..hoho...

 ni namanya aisyah..anak sulung kakak aku..besar dah dak ni..abis lah nanti klu dia blik mesia..mesti aku kena kutuk sbb dia lbih tinggi dr aku..hoho..akak aku ckp muka dia mcm aku..yeke? haha...

 eee!! hansem anak buah kesayangan aku neyh...klu korang perasan anak2 buah aku muka x seiras sgt diorang adik bradik..good combination..yg ni mcm korean boy..

 macam2 kerenah dak2 ni..aku dapat bayangkan lau gi jln rmai2 mcm ni..yg baju hijo tu kn tak suka gi jln..suka duk umah layan ternet je kn..huhu

ini lah pasangan bahagia..dh lebih 10 tahun bsama..aku doakan mereka bahagia slma-lamanya..

hi adik ariff..yg ni mesti dh x ingat mak su dia..sbb mase last jumpe dia kecik agi...ariff nak adik lg tak?? hoho..


*perhatian gmbr diatas telah aku copy dr my sis FB album "A day in Cambridge"


You Might Also Like

0 comments