OAG "WEIRD"

01:14

eihh 1st time aku citer pasal artis..x minat aku sbnarnye gossip n entertainment nih..tp ntah knapa hari ni tlintas nk create post pasal ni.huhu..(t'ingt kat zaman belasan tahun ke mdm rose)..ehem ehem sbnarnye kn, mcm ayat 1st lagu nih * to tell you the truth * aku minat kat bekas vokalis lagu ni.. oit dulu la..(mngaku smbil tutup muka) ahahaha....ehh biarlah aku dh minat bkn nk khwin ng dia pun..hoho..so, kat bwh ni my peberet song of him..dulu aku beli seme CD dia (ORI tau)..kebelakangan ni aku dngr bnyk citer pasal dia nih..wahh dlm2 aku x mnat ngan dunia hiburan ni..amik tahu gak yer (tutup muka skali lg) haha...xde la smbil duk baca blog kwn2 tbaca la kisah dia..harapkan aku tgok melodi mmg tak ar..x minat sungguh aku..korang jgn tanye citer trbaru kat panggung wayang skrg..sure aku tak tahu..(mcm katak bawah tempurung tak) err...dh kbetulan aku tbaca kesah dia tu aku search la lg pasai dia..kelakar ar ble dia khwin pun aku tak tahu..tup tup dh pn bercerai..kesian Radhi yer..tp aku respect ini Radhi..he really wish to change himself n never hipokrit..go Radhi..masa belum tlambat tuk u berubah..u artis i org biase..kita seme x lari dr wat kesilapan.kan kawan2..btw, i still dgr lagu u..tp x fanatik mcm dlu lah. tmpl gmbar kat dinding (adehhh malu aku)haha...hopefully after kluar dr PENGASIH dia jd manusia bguna...kebahagian ade dimana2..ecehhh...bila aku dgr blik lagu WEIRD ni..hurmm br aku perasan lirik dia sgt meaningful..it's totally bout him n could be to anyone..okey lah..aku xnk citer pnjang..kang jeles lak hubby aku yg sorang tu..huhu..

 jom layan video ni sat...


 


You Might Also Like

0 comments