JOM BALIK!!!!

04:55

dah siap2 packing brg uols..jgn jelezzz..hihi (excited ngat nk blik)

jom balik..huhu lek lu..exam pun belum sibuk nak balik kampung lak aku neyh..ntah la i really miss my luqman n his papa..sumber inspirasi mama..dh tak lama lg nak abis short sem..20 & 22 hb paper aku..hopefully aku leh wat dgn sempurna..aku ingin pulang dengan hati gembira...thanks to my family especially my hubby..tanpa sokongan hubby tercinta tak mungkin aku disini..dan aku yakin aku takkan meneruskn semuanya ni..thanks sbb bnyk bersabar ngan i..i love you so muchh..bersyukur padaNya takdir menentukan semunya ni..aku masuk je blaja lpas cuti khas 6 bulan sistem cuti dah pun berubah..cuti sem jd panjang smpi 4 bulan..2 bulan dh trpaksa buat short course n another 2 months alhamdulillah aku leh luangkn masa ngan family..kalau tak mahu menangis aku..huhu..dan siapa tahu time ni jugak UiTM mengeluarkan exam result secepat ni..short sem punye result nanti pun cepat..dua tiga hr lpas abis paper terus kuar...tahniah UiTM. dah semakin efficient..seronoklah bercuti ble result dah tahu..xde la duk asyik meneka je dlm kepala kn..oklah, aku ade beberapa hr lagi neyh tuk menjadikan impian satu realiti..doakan yang terbaik untukku dan kawan2..

You Might Also Like

2 comments

  1. dah abis study ke Og...?

    ReplyDelete
  2. lom..lg 2 sem la..ni cuti sem je..ade rezeki aku nk smbung lg...smpi tua la nmpknye blajo..huhu

    ReplyDelete