KUKUBESI editing class LIVE IN KOTA BHARU

18:04

hi readers!! korang sehat? hurmm sejak dh amik blik title full-time housewife n full time mummy nih, aku kembali busy mengerjakan kerja2 rumah..maklumlah sebagai pengurus rumah tangga nih..bukan senang tau..tapi aku happy..happy walaupun penat..orait, aku taknak berceloteh panjang..actually entry nih aku buat untuk mengucapkan setinggi2 penghargaan kepada KUKUBESI krn sudi menurunkan ilmu beliau dlm Kursus editing yang berlangsung selama dua hari di Kota Bharu Kelantan..setinggi2 ucapan terima kasih juga ditujukan kpd kerajaan negeri Kelantan krn telah sudi membiayai sebahagian dari yuran kami..aku begitu bernasib baik sebab title STUDENT membuatkan harga yuran menjadi sgt murah..sebab tu lah aku join..hihi...ape2pun aku sgt2 teruja dan berpuas hati dengan kursus dua hari ni..walaupun tak banyak sempat kami belajar..honestly aku dah cukup berpuas hati..sedikit sebanyak persoalan yang bermain-main di minda aku selama ni terjawab akhirnya..aku dah penat TRY & ERROR..sungguh penat..kali ni aku berjaya mengikuti kursus yang dianjurkan pihak yang lebih mahir. berguru lah orang kata..arwah mak pernah cakap aku ni kreatif la jugak..tapi kalau aku belajar dengan orang yang lebih mahir, barulah aku lebih berpengetahuan..masalahnye aku asyik buat sesuatu sorang2..susah sungguh nak tanya org..hurmm nampaknya aku dah melangkah setapak ke depan..huhu alhamdulillah..lagi satu, dah lama sebenarnya aku duk usha kursus-kursus editing nih, tapi entahlah belum bertemu yang bersesuaian..masa dan kewangan membantutkan segala hasrat aku..hah, kali ni memang betul2 kebetulan yang terbaik..rugi aku fikir kalau aku tak mengambil peluang ni..dah la SIFU ni pemes kan..sape tak knal KUKUBESI...pereka poster Hikayat Merong Mahawangsa..


kat bwh ni antara teknik2 yg kami pelajari.....

 
image manipulation
BEFORE

AFTER

BEFORE

AFTER
Ray of Light Effect

BEFORE
 lighting effect and the use of FEATHER

AFTER


DISEKITAR KUKUBESI EDITING CLASS LIVE IN KELANTAN

KUKUBESI tgh busy turunkan tandatangan pada setiap helai POSTER yg akan diberikan kpd peserta-peserta kursus

 seronoknye rmai photographer...kna senyum je ble lens kamera focuskn i..hoho

thanks pd Asyraff & Izham....gmbr asal dr beliau..tp aku edit skit..hihi..

blaja sambil posing..poyo je..hihi

thanks KUKUBESI

Asyraff & Izham

tgh edit ni...SIFU laju sgt...nanti tlmbt rugi..huhu


KUKUBESI on stage tuk majlis penutup..
tamatlah kursus dua hari ni..hopefully rakan2 peserta dpt ilmu yg diidam2kn..

peserta2 sedang asyik meng-edit

 antara pameran2 fotografi dr KUKUBESI

poster dr KUKUBESI tuk kami..

You Might Also Like

2 comments