bersamamu jalan-jalan...

00:46

halooo...wahh busy betul aku minggu nih..x smpt pn nk jenguk2 blog kawan2 apatah lg nk posting pnjg lebar...wlupun mcm mna pn aku nk masukkn jugak entri ni sbgai kenangan2 sok lusa kot2 la aku lupa..huhu....keh, last weekend aku blik kelantan ada hal skit nk settlekan..leh la aku jumpa my comel tu n ofcoz la my hubby..sape lg kn kn...blik 2 hari tak padan la nk pi jalan2..penat lam perjalanan je..tp kn aku puas hati sbb sempat jugak bawak luqman pergi jalan2 kat pantai...luqman dh pandai jalan so, nak tgok mcm mna gelagat dia jalan2 kat pasir pantai tu..kat tmpat ramai orang..1st time kot slama hampir 2 tahun aku jd warga kelantan separuh masa ni aku dibawa jalan ke pantai..okey la tu dr xde langsung kata hubby aku..huhu..dlm hati aku "xdpt cherating bachok pn jadilah ye dak" ..haha...tp pantai ni x besh nk wat sandcastle...sbb maybe rmai sgt org kot..rimas plak aku..xpe nanti ble blik kemaman, aku nak bawak luqman gi cherating pagi2 lpas subuh..wahh mesti besh kn...seronoknya aku tgok luqman jalan terkedek2..comel je..taknak pulak tu aku pegang dia..dia nak jalan sendiri..sama mcm mama dia..kecik2 dh nak independent..bagus anak mama leh bawak diri sendiri..okay la sblum tu tlupa nk ucapkn thanks to my hubby yg sudi bawak kami bdua ke pantai last weekend..bukan senang tau hubby aku tu nk bawak gi jln2..haha...


Free Orkut and MySpace animated emotions Graphics Glitters  

*kata orang tak sempurna cerita tanpa ilustrasi kn..so jom layan ilustrasi dibawah....

ohhh soo sweet...jarang gmbr kita btiga kan...


nk kna jaga kelangsingan badan nih..hoho

elehh anak ayah ye...manja ngan ayah...


ala cayunk..nape macam je muka tu..

sama tak wajah kami


mama!! look!! adik dh pndai jln...
seronoknye mama time ni...x sabar nk jln2 ngan adik lg...

You Might Also Like

2 comments

  1. salam...sonok kan bile tgk gelagat ank2...nak nak g dah leh jln ni...penat travel tu mesti ilang bile dah tgk muka2 kesygan kan (^_^)

    ReplyDelete
  2. wsalm...yer xde ape yg lbih bhagia ble tgok telatah anak..comel je rasa..penat x terasa...

    ReplyDelete