musim HACK ke ni..

16:29


hai semua bertemu lg pagi2 nih...dh bekpes korang..huhh bnyk tul keje dua tiga hr ni..maklumlah dh dekat sgt nk final exam tuk short sem ni..assgnment pun perlu disiapkan. hah busy punye pasal tak sempat aku nak bukak www.gengblogger.com. pagi td rasa lah nak ping entry baru. terkejut aku gengblogger kena hack. ape ke dah masuk musim HACK..best plak aku dengar pasal hack2 ni..mcm gula2 hacks pulak..kan best kalau aku ade ilmu hack..leh aku hack orang..hahaha..astagfirullahalazim..key lah..ape kejadahnye gengblogger ni kena hack..jeles betul mamat hacker tu kan..korang rasa orang mesia ke..pastu siap gi paste kan list blog lak tu..dah la aku tak tersenarai kat list tu..hampehnye mamat ni..hihi..ehh sorry ampun, kalau ko faham bhase melayu, ko xyah ar hack blog aku..sia2 je..aku bkn pemes..ko mesti terer kan mamat hacker..apa kata klu ko pomot akunye blog..haha...kesian aku..baru nak tambah koleksi kawan2 kat gengblogger tau!!! setakat ni gengblogger medium terbaik utk aku tambah koleksi follower and pomot entry aku..cisss tak guna punye hacker...brp uph ko wat menda ni..takpun klu rajin sgt meh ajar aku hack..leh aku hack hubby aku..OPPSS!! hehe..

okey lah..aku nak study lak..exam menanti..pastu blik..horayyy.....
lantak la ape nk jd ng gengblogger pn time tu sbb aku pasti akn busy melayan kerenah anak aku kn..so, jarang lah nk on9 nanti...

You Might Also Like

0 comments