black for this RAYA

10:09

hi..hi.. curik masa skit lam busy2 buat revision nih update blog aku yg x brp pemes ni..hoho..
wahh awalnye aku beli baju raya..saje wat preparation awal skit..ape korang ingt hubby aku suka layan aku gi shopping baju raya..hurmm spatutnye aku tempah je baju..tapi disebabkn ade masalah2 teknikal..so tak bkesempatan..dan masa ni aku rasa x brp nk ade tailor nk amik tempahan lagi kn..lalu, aku pun pergi lah beli baju kurung ape ke jenis ntah ni kat salah sebuah butik kat JUSCO bandar melaka tadi..settle..aku bukan jenis yang cerewet ngat bab2 fesyen ni..aku hentam je..janji aku selesa..mmg x reti nk berpesyen2 neyh..okeyhh..raya ni black ok..yg baby n hubby lom beli lg..diorang laki senang..grab je mna2 baju melayu color itam kat kedai kat KB nung..beli time dekat2 nk raya..mesti murah kn..haha..nk jimat je keje..ofcoz lah uols..mcm aku ni pon nk berpesyen2 bagai tu tunggu ar keje..skrg wat cara student..no money no lawa2 lah..huhu..i redha uols..err...
okeylah, aku nk paksa mata ni tdur lak..pantang mnum nescafe ar..trus payah nk tdur..tensen aku..bye bye n nite!!!


 okay tak design pilihan tailor kat butik ni..huhu...tak smpi 5 minit aku dipromote trus aku beli..xyah pusing satu shopping mall..aku ni kn jenis type A..seme nk cepat je..huhu
..btw aku suka design yg simple2 je..



* gmbr tak brp nk bkualiti krn hanya mnggunakn tepon murahku..hihi..
layan je lah..janji ade ilustrasi skit..

You Might Also Like

2 comments

  1. sekali tgk macam jubah pun ade jgk..
    knpe rase mcm mahal je baju tu..

    hitam nmpak kemas dan elegan! =)

    ReplyDelete
  2. mcm jubah sbb x nmpk kain dia..sama je hitam kain ng baju..xlah mahal lpas disc..

    ReplyDelete