jom jalan2 mid term break!!

18:53

selamat pagi semua..wah tak sabar rasa nak berakhir semester ni..menghitung hari je ni..sabarlah rose, lagi 2 minggu je kot (pujuk hati sendiri).hurmm rindu betul aku nk jd full housewife n full time mum tuk luqman aku. miss him n ofcoz la his papa jugak. mcm2 aku nk buat cuti sem ni..yg paling aku tak sabar nk balik ke kampung aku kat kemaman Terengganu. yang tu ar paling aku duk tunggu2. maklumlah lepas mak dah xde no point kami nak kesana selalu. tapi jiwa aku ni memang tak pernah lepas dari rindukan kampung halaman aku especially its food plus the beach. so, kami dah plan hujung bulan ni lepas je aku abis paper kami nk balik bercuti ke sana. hopefully aku dpt penuhi hasrat aku yg menggunung ni..klu boleh aku nk buat seme benda yang aku plan. bnyk juga tmpat menarik kat sana. aku nak bawak luqman jalan2. lagipun dia dh pndai jalan xyah la lagi nk kna dukung or bawak stroller. k, kat bawah ni aku nak senaraikan ape yg aku plan;
  1. ziarah pusara bonda dn ayahanda
  2. makan nasik lemak sambal ikan tongkol (tmpt feberet blakang pasar kemaman)
  3. tgok sunrise + picnic kat pantai cherating (ni dh kira masuk area pahang)
  4. makan sata+otak2+kopok lekor di Kuala Kemaman
  5. kalau berkesempatan mandi2 di Chemerong Dungun
  6. Bawak luqman kenali haiwan di mini zoo
  7. Berubah mengikut keadaan.....

layan pemandangan pantai sat...

tenangkn view ni

rindu giler lepak ditepian pantai seumpama ni

ni anak buah aku..skrg Luqman aku kira dh besar ni la..wahh mesti comei kn Luqman men pasir mcm gini..

  


hah...klu nak gi shopping groceries, aku kna siapkn list barang awal2..nanti hubby marah sbb dia tak suka lmbt2..aku pun tak suka..so, dis time aku siapkan awal2 list tmpt aku nk tuju keh..jgn bising plak nanti..huhu...actually kami plan nak balik kampung end of July tapi kami tukar sbb end of July kami ada plan lain..nak tahu tak ape..kami plan nk gi mendaki gunung..wahhh, itu lg lah aku excited. maklumlah lpas khwin aku blum lagi bpeluang hiking..hihi excited nih..leh celebrate anniversary kami skali kot..thanks b, u're da best hubby in my world..hoho..thanks 4 da plan..


sdikit ole2 dari mount berembun chemerung dungun terengganu (photo last 2 yrs)














You Might Also Like

1 comments

  1. bestnye....gi jungle tracking....rindu dah bertahun2 tinggalkan dunia hutan nie...

    ReplyDelete