happy father's day

19:31


hai guys..selamat berhujung minggu..dalam busy2 nak menghadapi final exam, hati aku tak senang klu tak wat entry ni..hurmm walaupun ianya sekadar ucapan tapi bagi aku ia sesuatu yang bermakna...ini lah peluang untuk aku ucapkan selamat hari bapa..sejak kecil aku tak pernah berpeluang mendengar mahupun mengungkapkan perkataan ayah. mungkin sudah takdirku. namun kini aku bersyukur diberi peluang ini. aku ingin mengucapkan selamat hari bapa buat hubby dan abah (bapa mertua aku). buat hubby, thanks kerana sanggup berkorban demi aku dan anak kami. hopefully, abg leh jadi bapa yang terbaik untuk Luqman. thanks sbb jaga luqman mama sementara mama jauh kat sini. dan semoga kita sekeluarga bertambah bahagia tahun demi tahun. saya sangat sayangkan keluarga saya lebih dari segalanya dan bila kita akan bersama lagi saya harap kehidupan kita akan lebih sempurna, bahagia dan sentiasa diberkati Allah S.W.T..i love you soo muchh...


* happy fathers day to all fathers in the world...

You Might Also Like

0 comments